Pieteikties servisam Uzdot jautājumu Uz Mūsa Motors Rīga sākumlapu
Mūsa Motors Rīga SIA
MEGANE GT

ATKLĀJ

DIZAINS, KAS IZCEĻAS

Renault sportisko gēnu iedvesmots dizains

Jaunais MEGANE sportiskais stils tiek spēcīgi izcelts jaunajā MEGANE GT versijā. Ārējais dizains: - Iespaidīga izskata priekšējais buferis, kam par iedvesmu ņemts Renault sportiskais mantojums; - Īpašs bišu šūnu rakstā veidots apakšējais un augšējais režģis. Platāka gaisa ieplūdes sistēma ar papildus sānu atverēm; - Renault Sport izstrādāti 18 collu diski ar GT simboliku; - Hroma izplūdes caurule kopā ar specifiski veidotu difuzoru izcilai dinamikai; - Tumšā metāla apdare sānu spoguļu korpusiem, difuzoram un priekšējām sānu gaisa ieplūdes atverēm. - Renault Sport simbolika kreisajā aizmugures pusē un uz abiem priekšējiem spārniem.

BRAUKŠANAS KOMFORTS

Salonā ir pilnībā izbaudāma Renault Sport atmosfēra: - Ērti, aptveroši sēdekļi ar papildus sānu balstiem un integrētiem galvas balstiem ar zilām dekoratīvām šuvēm un rūtainu sporta logo; - Pieejami trīs salona apdares veidi (atkarībā no tirgus): audums vai Alcantara® ar zilām vai melnām svītrām. - Zilas krāsas elementi apdarē un dekoratīvās šuves, kas saskan ar virsbūves Iron Blue krāsu. - Jauna perforētas reljefas ādas apdares stūre ar uzlabotu ergonomiku, kā arī alumīnija pedāļu uzmavas, ekskluzīvs pārnesumkārbas kloķis un ātrumpārslēgi uz stūres sportiskāka stila braukšanai; Jaunās MEGANE GT piekares sistēma ir veidota pēc specifiskiem iestatījumiem no Renault Sport tradicionālajām kompetences jomām, tajā pašā laikā saglabājot savu komfortu un daudzpusību. Modelim ir iestrādātas arī jaunas atsperes, amortizatori, pretsvārstību un stūrēšanas sistēmas. Atsperes un amortizatori nodrošina labāku vertikālās kustības komfortu, veicinot vispārējo transportlīdzekļa veiktspēju ikdienas lietošanā, vienlaikus sniedzot sportiskas braukšanas baudījumu. Īpašu braukšanas komfortu palīdz nodrošināt Multi-sense sistēma, R-link2 sistēma ar 8,7 vai 7 collu displeju, Head-up displejs un autovadītāja palīgrīki.

4CONTROL - VISU RITEŅU STŪRĒŠANA

4CONTROL sistēma pirmo reizi C segmentā: autovadīšanas piedzīvojums jaunā līmenī

Jaunā MEGANE Grandtour GT ir pirmais universālis savā segmentā, kas aprīkots ar 4CONTROL tehnoloģiju. Tā ir Renault iedvesmota inovācija, kas iedarbojas uz aizmugurējo riteņu stūrēšanas mehānismu. Renault Sport inženieru pielāgota specifiski jaunajai MEGANE Grandtour GT, tā spēj sniegt lielāku asumu, dinamiku un precizitāti pagriezienos. Auto vadīšana sajūtās ir straujāka un pārliecinošāka, ļaujot sajust vadītprieku neatkarīgi no izvēlētā braukšanas režīma. Ārkārtas situācijās tūlītēja četru riteņu stūrēšanas sistēmas reakcija liek vadītājam justies droši. Tā nodrošina manevru stabilitāti lielos ātrumos un vieglu vadītspēju lēnākos ātrumos, kā arī padara jauno MEGANE Grandtour GT ievērojami veiklu apbūvētākos apvidos. Optimālas stabilitātes sasniegšanai 4CONTROL sistēma rēķina un pielāgo aizmugurējo riteņu stūrēšanas leņķi 100 reizes sekundē. Ar 4CONTROL sistēmu ātrumos zem 80 km/h Sporta režīmā un zem 60 km/h citos režīmos aizmugurējie riteņi pagriežas virzienā, kas ir pretējs priekšējo riteņu virzienam (par 2,7°), tādejādi piešķirot auto īsākas riteņbāzes dinamisko vadāmību. Pārsniedzot minētos ātruma sliekšņus, aizmugurējie riteņi griežas tajā pašā virzienā kā priekšējie riteņi (par 1°), radot pagarinātas garenbāzes efektu un tā rezultātā radot stabilākas manevrēšanas sajūtu lielākos ātrumos.

BRAUKŠANAS REŽĪMI

Jaunā MEGANE GT piedāvā izvēli starp četriem braukšanas režīmiem (Sport, Neutral, Komforts un Perso), kas ir pielāgoti dažādām vadītāju vajadzībām dažādos brīžos. Ar R.S Drive īsceļa pogu ir iespējams veikli pārslēgties uz Sporta režīmu, kurš izceļ visas jaunā MEGANE GT dinamiskās iezīmes un 4CONTROL sistēmas iespējas. Šajā režīmā stūri nepieciešams griezt par 40% mazāk (5% atšķirība salīdzinot ar citiem režīmiem) nekā identiskā transportlīdzeklī bez 4CONTROL sistēmas, rūpējoties par dinamisku, bet stabilu braucienu līkumotos ceļos. Sporta režīmā attiecīgi pielāgojas arī akseleratora pedāļa, dzinēja un transmisijas darbība. Neitrālais režīms ir noklusējuma režīms, kas piedāvā optimālo līdzsvaru starp sportiskumu un komfortu ikdienas lietošanā. Komforta režīms optimizē degvielas patēriņu, pārslēdzot vairākas funkcijas ekonomiskajā režīmā. Perso režīms ir pilnībā individuāli pielāgojams, ļaujot vadītājam uzstādītrežīmu attiecīgi savām vēlmēm un vajadzībām. Sporta režīmā jaunā MEGANE GT izmanto virkni specifisku tehnoloģiju, kuras izstrādājuši Renault Sport inženieri. Piemēram, Launch Control tehnoloģija ar Energy TCe 205 dzinēju un EDC transmisiju ļauj ievērojami ātrāku izkustēšanos, kamēr Multi-Change Down tehnoloģija ar Energy TCe 205 un EDC transmisiju vai Energy dCi 165 un EDC transmisiju paātrina pārnesumkārbas pārslēgšanos vienlaicīgi par vairākiem pārnesumiem zemāk.

LAUNCH CONTROL

Perfekts starts ar Launch Control

Launch Control iedvesmas avots ir automātiskās startēšanās sistēmas Renault autosacīkšu modeļos. Ar šīs sistēmas palīdzību jaunais MEGANE GT ir spējīgs sasniegt efektīvu paātrinājumu no pilnīgi nekustīgas pozīcijas. Izsmalcinātā elektronika ļauj tai strādāt pēc iespējas ātrāk un pilnīgā drošībā, nodrošinot izkustēšanos no vietas ar plūstošākām kustībām, efektīvi sasniedzot 0-100km/h tikai 7.1 sekundes laikā. Sistēma ir viegli lietojama: Launch Control var aktivizēt turot kreiso kāju uz bremžu pedāļa, vienlaicīgi pavelkot divus uz stūres piestiprinātus pārslēgus. Apstiprinājuma paziņojums ‘Launch Control On’ parādīsies uz mērinstrumentu paneļa. Turot labo kāju uz akseleratora pedāļa, auto izkustēsies tajā pašā mirklī, kad tiek atlaists bremžu pedālis. Lai nodrošinātos pret mehāniskiem bojājumiem, Launch Control pastāvīgi pārrauga elektroniska novērošanas sistēma, kas ir spējīga uz laiku apstādināt tehnoloģijas darbību.

RENAULT SPORT IZSTRĀDĀTI DZINĒJI

Energy TCe 205 EDCar septiņu ātrumu EDC transmisiju: 205 zirgspēki un 280Nm griezes moments pie 2,400 apgriezieniem minūtē.

Piedāvājot strauju paātrinājumu, šo 1.6 litru benzīna dzinēju ar turbokompresoru Renault Sport izstrādāja specifiski GT versijai, vienlaikus rūpējoties par zemu degvielas patēriņu 6l/100km un 134g/km CO2 izmešu daudzumu.

Energy dCi 165 ar sešu ātrumu EDC transmisiju: 165 zirgspēki un 380Nm griezes moments pie 1,750 apgriezieniem minūtē.

Šis dīzeļdzinējs ar dubulto turbokompresora sistēmu noslēgs jaunās MEGANE Grandtour GT dzinēju klāstu. Pirmais, zemas inerces turbokompresors ļauj strauju izkustēšanos un tūlītēju reakciju zemos apgriezienos. Otrs turbokompresors nodrošina strauju paātrinājumu pie lielākiem apgriezieniem, atļaujot asāku rāvienu un dinamisku ātruma palielināšanu. Dzinējs nodrošina jaudu, sportiskākas braukšanas pieredzi un zemu degvielas patēriņu.



AKCIJAS

PIETEIKTIES TESTAM

PIETEIKTIES SERVISAM

UZDOT JAUTĀJUMU