Renault Latvija
Pieteikties servisam Uzdot jautājumu Uz Mūsa Motors Rīga sākumlapu
Mūsa Motors Rīga SIA
MEGANE

ATKLĀJ

DINAMIKA UN RŪPĪGS LĪNIJU SLĪPĒJUMS

Līdzsvarotas proporcijas un īpašs apgaismes stils

Plašie, izteiksmīgie sāni pauž jutekliskuma elementu, kas ir viena no Renault brenda raksturīgākajām iezīmēm. Auto virsbūves apakšējo daļu un motora pārsegu rotā stingri nostieptas, precīzas līnijas, paspilgtinot tā dinamisko veidolu. Pārstrādāta priekšējās piekares ģeometrija un lielākā leņķī uzstādīti amortizatori ir ļāvuši samazināt atstarpi starp riteņiem un riteņu arkām par aptuveni 25-30mm.

Renault raksturīgais C formas lukturu veidols rada kaut ko vēl izteiksmīgāku un spēcīgāku, kas izceļ jauno Mégane starp citiem tā paša segmenta auto. C formas lukturi ir apveltīti ar LED trīsdimensiju efekta gaismas līnijām. Ir pieejamas arī modeļa versijas ar pilnas LED apgaismes lukturiem un automātiskajām tuvajām/tālajām gaismām (LED Pure Vision tehnoloģija).

Pastāvīgi degošie aizmugurējie LED lukturi veido unikālu horizontālas formas veidolu ar trīsdimensiju efektu un Edge Light tehnoloģiju. Slaidās otu vilcienam līdzīgās līnijas izstaro tumši sarkanu gaismu.

Pateicoties Renault radītajai Edge Light tehnoloģijai, horizontālās otas triepieniem līdzīgās līnijas, kas stiepjas no sānu galiem līdz Renault centra logo, rada trīsdimensionālu platuma iespaidu. Šī kristāliskā, optiski sarežģītā sistēma vada gaismu skaidri, dziļi un precīzi.”

IESKAUJOŠI SĒDEKĻI UN IESPAIDĪGS SALONS

IESPAIDĪGS SALONS

Jaunās Renault Mégane salonā spilgti manāmas līdzības ar gaisa kuģa kapteiņa kabīni, padarot vadītāju atrašanos auto īpaši komfortablu un piedāvājot tādas tehnoloģijas kā krāsaino Head-Up displeju, konfigurējamu 7 collu TFT datu ekrānu, vertikālu 8.7 collu ekrānu ar R-Link2 multimediju sistēmu un centrālo paneli.

Pārvietošanās komforts ir papildināts ar rūpīgu iekšējo apdari - no mērinstrumentu paneļa, durvju un roku balstu pārvalkiem līdz elegantajām hroma detaļām un pilngraudu Nappa ādas stūrei – visi vadītāja un pasažieru rokas stiepiena attālumā esošie materiāli ir pieskārienam patīkami un rūpīgi izstrādāti.



KOMFORTABLI UN ELEGANTI SĒDEKĻI

Gandrīz tēlnieciski un precīzi veidotie, ieskaujošas formas sēdekļi nodrošina izcilu komfortu un balstu, pateicoties divkārša blīvuma putām to sastāvā. Identiski rāmji ir atrodami arī jauno Espace un Talisman modeļos. Ir pieejama izvēle starp pieciem apdares veidiem melnos toņos, ieskaitot samta apdari, kas sniedz trīsdimensionālu spīdumu un īpašu mīkstumu. Priekšējie sēdekļi ir aprīkoti ar apsildi un masāžu , kā arī elektriski pielāgojams jostas vietas balstu.

DINAMIKA UN KOMFORTS

Dinamika un komforts

Jaunā Mégane ir spējīga uz izcilu sniegumu, pateicoties tās vadāmībai un dzinēju klāstam, kas apmierinās jebkura vadītāja vajadzības. Atsevišķa uzmanība tika veltīta akustiskajam komfortam un vertikālās amortizācijas kvalitatīvai darbībai.

Augstu komforta līmeni jaunajā Mégane nodrošina:
• Ergonomiskā braukšanas sēdpozīcija: visas transportlīdzekļa funkcijas dažādajos ekrānos ir rokas stiepiena attālumā, padarot to lietošanu ērtu un vieglu ikdienas pārvietošanās laikā. Viss ir pozicionēts ap vadītāju ieskaujošā L burta formā, kas atgādina gaisa kuģa kabīnes izvietojumu. Sēdekļu plecu platums ir viens no labākajiem segmentā (1,441mm priekšā / 1,390mm aizmugurē).
• Komforts un atbalsts, ko sniedz ērtie, ieskaujošas formas sēdekļi, kuru sastāvā ir divkārša blīvuma putas.
• Efektīva un droša piekare: amortizācijas un atsitējgumiju uzlabojumi sniedz vēl lielāku komforta līmeni. Stūrēšana ir kļuvusi precīzāka un atsaucīgāka, pateicoties izņemtajiem gumijas stiprinājumiem starp balstrāmi un virsbūvi. Pēc papildus darba pie priekšējās piekares jaunā Mégane stabilitāte uz ceļa ir nepārspējama.
• Ir tikuši uzlaboti arī aizmugurējās piekares savienojumi efektīvākai ceļa nelīdzenumu absorbēšanai. Tilta sija ir pielāgota tā, lai nodrošinātu pēc iespējas vairāk mikro-stūrēšanas kustību aizmugurējos riteņos drošākiem nogriešanās manevriem lielākos ātrumos.



Īpaši uzlabots akustiskais komforts

Salīdzinot ar Mégane 3, ievērojams progress ir ticis panākts akustiskā komforta ziņā, samazinot ceļa troksni dažādos veidos:
• Uzlabota izolācija no vēja radīta trokšņa, īpaši uz ātrgaitas ceļiem, pateicoties biezākiem logiem un ārpusē esošajām blīvēm durvju apakšā.
• Ērtas un patīkamas izolētības sajūta salonā ir viena no galvenajām jaunās Mégane ekskluzīvo izmaiņu iezīmēm, kas tika panākta ar putu un filca papildinājumiem zem motora pārsega, ap paneļiem, riteņu arkām, bagāžnieka sānu apdarē, u.c.
• Stīvāka virsbūves struktūra nodrošina labāku izolāciju pret vibrācijām.

HEAD-UP DISPLEJS

Head-Up displejs

Parasti atrodams augstāka segmenta transportlīdzekļos, krāsainais Head-Up displejs palielina braukšanas komforta un drošības līmeni, padarot vadītāja palīgrīku (ADAS) lietošanu ērtāku un vieglāku.

Bez nepieciešamības novērst skatu no ceļa, displejs rāda pārvietošanās ātrumu, navigācijas un citu palīgrīku datus, tādējādi sniedzot visu nepieciešamo informāciju pārliecinātākai braukšanai.

TEHNOLOĢIJU KOMUNIKĀCIJAS ĒRTUMS

R-Link2 sistēma ar 8.7 collu ekrānu

Augstāka līmeņa aprīkojumos jaunajā Mégane ir instalēta R-Link 2 sistēma ar 8.7 collu (22 cm) vertikālo displeju, identisku tam, kas ir sastopams arī jaunajos Espace un Talisman modeļos. Vienīgajam savā segmentā tam piemīt jau viedtālruņos un planšetdatoros ierastā pietuvināšanas funkcija ērtākai lietošanai.

Sistēma ir aprīkota ar balss atpazīšanu navigācijas, tālruņa, aplikāciju un radio lietošanai, nodrošinot ērtu un drošu pieeju sistēmas instrumentiem un funkcijām.

R-Link 2 piedāvā:
• Intuitīvi viegli saprotamu, lietotājam draudzīgu interfeisu, kas līdzinās jau ierastajiem viedtālruņiem un planšetdatoriem: klikšķināšana un vilkšana, ekrāna ritināšana, pietuvināšana ar divu pirkstu žestu, u.c.
• Vieglu pielāgojamību individuālām vēlmēm: trīs konfigurējamus starta ekrānus ar logrīku un ikonu izvietojumu, un iespēju saglabāt 6 atšķirīgus lietotāju profilus, kas ļauj viegli un ātri katram braucējam pārslēgties starp iepriekš saglabātiem braukšanas iestatījumiem un salona apgaismojumiem.
• Vadības centru, ar ko viegli pārvaldīt lielāko funkciju daļu, ieskaitot autovadītāja palīgrīkus.
• Savienojamības iespējas ar 12-mēnešu abonementu TomTom Traffic satiksmes aplikācijai (atkarībā no pārdošanas reģiona), pieeja R-Link Store aplikāciju katalogam un jaunākajām Eiropas kartēm.

ĪPAŠI PIELĀGOTA UN AKUSTISKA SKAŅAS SISTĒMA

Uzlabojumi ir veikti arī skaņu sistēmas akustikā, palielinot skaļruņu diametru no 130 mm līdz 160mm un labāk pozicionējot tos durvju apakšējā daļā. Turklāt lielākajā modeļu skaitā šobrīd tiek instalēti 8 skaļruņi. Šīs uzlabojums ir īpaši pamanāms versijās ar Arkamys® sistēmu.

Versijās ar Bose® skaņas sistēmām ir baudāms autoražotāja un skaņas sistēmu ražotāja kopīgo pūliņu rezultāts, kas ticis specifiski pielāgots jaunajai Mégane. Pateicoties optimālajam izvietojumam - centrālais skaļrunis priekšā, 8 augstas veiktspējas skaļruņi salona perimetrā un zemfrekvenču skaļrunis bagāžas nodalījumā - tiek nodrošināta precīza, skaidra un harmoniska skaņa, kurā kvalitatīvi atspoguļojas katra detaļa un nianse.

MULTI-SENSE TEHNOLOĢIJA

Individuāli pielāgojama braukšana, pateicoties Multi-Sense tehnoloģijai

Jau Espace un Talisman modeļos pieejamā Multi-Sense tehnoloģija ļauj vadītājiem izvēlēties individuālu braukšanas režīmu, pielāgojot akseleratora pedāļa un dzinēja reakcijas iestatījumus, pārnesumkārbas pārslēgšanās ātrumu, ko nodrošina divsajūgu sistēmas automātiskā transmisija, kā arī kontrolējot stūres griešanas viegluma pakāpi, salona apgaismojumu un masāžas funkciju sēdeklī (ja paredzēts aprīkojumā).

Atsevišķa Multi-Sense poga centrālā paneļa R-Link 2 ekrānā nodrošina tiešu pieeju tehnoloģijas funkcijām, kā arī pieeju pieciem iepriekš definētiem braukšanas režīmiem: Neitrālajam, Sporta, Komforta, Perso un Eko.

Atsevišķa Multi-Sense poga centrālā paneļa R-Link 2 ekrānā nodrošina tiešu pieeju tehnoloģijas funkcijām, kā arī pieeju pieciem iepriekš definētiem braukšanas režīmiem: Neitrālajam, Sporta, Komforta, Perso un Eko. GT versijās, R.S Drive poga aizvieto Eko pogu, ļaujot tūlītēju piekļuvi Sporta režīmam.

Ar Multi-Sense tehnoloģijas palīdzību vadītājam ir iespēja pielāgot arī dzinēja skaņas līmeni, izvēloties starp 3 variantiem: Neitrāls, Komforts un Sporta.

DZINĒJU KLĀSTS

Zem jauno Mégane pārsegiem, šie dzinēji izmanto jaunākās paaudzes tehnoloģijas kā degvielas tiešā iesmidzināšana, tērauda virzuļi, u.c., nevainojamā veidā apvienojot braukšanas prieku un efektivitāti.


Benzīna dzinēju klāsts:


Energy TCe 100 ar sešu ātrumu manuālo transmisiju: 100 zirgspēki un 175Nm griezes moments pie 1,500 apgriezieniem minūtē

120g CO2/km, 5.4 l/100km


Energy TCe 130 ar sešu ātrumu manuālo transmisiju: 130 zirgspēki un 205Nm griezes moments pie 2,000 apgriezieniem minūtē

šis 1.2 litru benzīna dzinējs ar turbokompresoru piedāvā tikpat lielu veiktspēju un efektivitāti kā 2 litru turbopūtes dzinējs. Tiešās iesmidzināšanas tehnoloģija un integrētais turbo kolektors nodrošina elastīgumu un atsaucīgumu. Tiešā iesmidzināšana uzlabo iekšdedzi, sasniedzot degvielas patēriņu 5.3 l/100km un CO2 izmešu daudzumu 119g CO2/km.


Energy TCe 130 ar septiņu ātrumu EDC transmisiju: 130 zirgspēki un 205Nm griezes moments pie 2,000 apgriezieniem minūtē.

Šai dzinēja versijai ir tāds pats patēriņš un izmešu daudzums kā manuālās ātrumkārbas versijai, taču papildus sniedzot divsajūgu transmisijas komfortu un atsaucīgumu.


Dīzeļdzinēju klāsts:


Energy dCi 90 ar sešu ātrumu manuālo transmisiju: 90 zirgspēki un 220Nm griezes moments pie 1,750 apgriezieniem minūtē.

93gCO2/km, 3.6 litri/100km


Energy dCi 110 ar sešu ātrumu manuālo transmisiju: 110 zirgspēki un 260Nm griezes moments pie 1,750 apgriezieniem minūtē.

Šis ECO2 dzinējs ierindo jauno Mégane starp labākajiem modeļiem klasē pēc CO2 izmešu daudzuma (86g/km)2 un degvielas patēriņa (3,3 l/100km)2, taču tāpat garantējot badāmu braukšanas pieredzi. Dzinējs ticis izstrādāts īpaši fokusējoties uz padeves un iekšdedzes procesu, apvienojot tos ar F1 tehnoloģijām, piemēram, tērauda virzuļiem.


The Energy dCi 110 ar sešu ātrumu EDC transmisiju: 110 zirgspēki un 250Nm griezes moments pie 1,750 apgriezieniem minūtē.

95gCO2/km, 3.7 l/100km


Energy dCi 130 ar sešu ātrumu manuālo transmisiju: 130 zirgspēki un 320Nm griezes moments pie 1,750 apgriezieniem minūtē.

Dzinējs kombinācijā ar progresīvajām tehnoloģijām: 16-vārstu dīzeļdzinējs sasniedz 130 zirgspēku jaudu par spīti savai 1,598 kubikcentimetru ietilpībai. Tā īpaši efektīvais dizains ir balstīts Renault F1 pieredzē un degvielas patēriņš sasniedz tikai 4l/100km ar CO2 izmešu daudzumu tikai 103g/km . Spēcīgais griezes moments nodrošina strauju un efektīvu paātrinājumu izcilam braukšanas priekam.

MEGANE GT-LINE

Jaunā modeļa sportiskā versija - Mégane GT-Line

Mégane GT-Line ir sportiskāka ārējā izskata un atbilstoša interjera apvienojums, pieejams atsevišķām jaunās Mégane versijām.

Specifiska izskata, sportisks priekšējais buferis un efektīvāka gaisa ieplūdes sistēma. Priekšējā režģa apakšējā daļa ir veidota bišu šūnu izskatā, bet augšējā daļa ir tāda pati kā jaunajai Mégane. GT-Line versijai ir arī elipses formas hroma izpūtējs un profilēts difuzors uzlabotai automodeļa dinamikai. GT-Line simbolika iestrādāta priekšējos spārnos un aizmugurē.

simbolika iestrādāta priekšējos spārnos un aizmugurē. Ir pieejami tumšā metāla 17-collu diski un 18-collu riteņa loki jaunajai Mégane. Tumšā metāla apdare ir arī modeļa sānu spoguļu korpusiem, difuzoram un priekšējās sānu gaisa ieplūdes atverēm.

Ērtie, ieskaujošas formas sēdekļi nodrošina papildus sānu atbalstu un integrētus galvas balstus. Sēdekļi ir rotāti ar šuvju apdari zilā krāsā un rūtainu sportiska stila logo. Ir pieejami trīs interjera veidi: audums vai Alcantara® materiāls ar zilām vai melnām strīpām. Zili toņi apdarē pieskaņojas virsbūves tērauda zilajai krāsai. Tāpat kā jaunajā Mégane, mērinstrumentu panelis ir aprīkots ar TFT displeju un uz tā ir redzama GT-Line simbolika. Specifiskā stūres apdare padara satvērienu patīkamāku un stabilāku.

VIDEO



AKCIJAS

PIETEIKTIES TESTAM

PIETEIKTIES SERVISAM

UZDOT JAUTĀJUMU