Renault Latvija
Pieteikties servisam Uzdot jautājumu Uz Mūsa Motors Rīga sākumlapu
Mūsa Motors Rīga SIA
KOLEOS

ATKLĀJ

ATKLĀJ JAUNO KOLEOS

Renault KOLEOS - Augstākās klases SUV ar atlētisku stilu un izsmalcinātu komfortu Jaunais (New) Koleos, kurš 2016. gadā tika atklāts Ķīnā, Beidžinas motoršovā. Jau ir nopērkams Austrālijā, Persijas līča valstīs, Dienvidamerikā un Āzijas valstīs un sasniedza Eiropas tirgu 2017. gada jūnijā. Šis D-segmenta SUV apvieno izturīgu, pārliecinošu stilu ar eleganci, izsmalcinātību un komfortu, kas piemīt liela izmēra sedaniem, kā arī: • Jaudīgu pilnpiedziņas tehnoloģiju; • Piemērotību apvidus ceļiem, pateicoties augstajam klīrensam; • Izsmalcinātu interjeru, papildinātu ar sava segmenta labāko aprīkojumu; • Plašu telpu (savā klasē vadošo), pateicoties 2.71 metrus lielajai riteņu bāzei, un kopējam garumam- 4.67 metri; • Savienojamību ar R-LINK 2 multimediju sistēmu. Papildu iemiesojot Renault augstāko klasi kolekcijā kopā ar Talisman, Talisman Estate un Espace, jaunais Koleos papildina zīmola krosoveru klāstu līdz ar Captur un Kadjar. Tas ir arī piektais Renault modelis pēc Clio, Espace, Talisman un Captur, kurš ietver Initiale Paris rokrakstu. Tas garantē maksimumu no elegances, komforta, aprīkojuma un pakalpojumiem, pateicoties Renault grupas ekspertiem. Visbeidzot, jaunais Koleos ietver jaudas pārvades un tehnoloģiju izlasi ar diviem dīzeļdzinējiem, kas savienojumi vai nu ar X-Tronic automātisko pārnesumkārbu, vai arī ar manuālo pārnesumkārbu, lai apmierinātu Eiropas klientu vēlmes.

LABSAJŪTA

Izsmalcināts komforts visiem pasažieriem Gan Koleos priekšā, gan aizmugurē sēdošie pasažieri tiek lutināti ar izsmalcinātu komfortu. • Jaunā Koleos priekšējās sēdvietas ir ērtas un aicinošas, pateicoties savam izliecamajam dizainam un mainīga blīvuma iestrādātajām putām, tās ir arī starp lielākajām sava modeļa klasē. • Atkarībā no versijas, priekšējie sēdekļi ir aprīkoti ar sešu veidu jaudas pielāgojumu, jostasvietas balsta pielāgojumu, apsildāmām sēdvietām un atzveltnēm un regulējamu (divos stāvokļos) integrētu ventilāciju. • Centrālā konsole regulējama 80 mm uz priekšu un atpakaļ, lai nodrošinātu ideālu braukšanas pozīciju. • Priekšējās sēdvietas aizmugures izliektā forma atbrīvo papildu vietu aizmugurē sēdošajiem pasažieriem un rada brīvas vietas sajūtu. • Arī aizmugurējiem pasažieriem ir apsildāmas sēdvietas, kas ir reti sastopama funkcija pat jaunā Koleos segmentā. • Iekāpšanu padara vieglāku lielais durvju atvērums – viens no platākajiem jaunā Koleos klasē (priekšējās durvis: 70 grādi / aizmugurējās durvis: 77 grādi). • Durvju aplodu konstrukcija pasargā no netīrumiem un pasažierus no iespējas sasmērēties, kad tie izkāpj vai iekāpj. Pasažieru labsajūta ir prioritāte Jaunā Koleos iekšpusē ir darīts viss, lai nodrošinātu pasažieru labsajūtu līdz pat vissīkākajām detaļām. • Kvalitātes konotācija sakrīt ar to, ko klienti sagaida no augstākās klases D-segmenta SUV un sedana tipa automobiļiem, izvēloties robustus un statusam piederīgus materiālus. • Piemēram, jaunajam Koleos raksturīgs stilīgs satīna apdares hroms - iestrādāts stūrē, pārnesumu pārslēgā un apkārt ventilācijas atverei, tāpat pret skrāpējumiem noturīgs un pieskārienam patīkams centrālais kontrolpanelis. Interjerā arī redzami polsterēti apdares materiāli- informācijas panelī un durvju paneļos. • Ādas tapsējumam un ar ādu apvilktajiem roku balstiem izmantotas krāsas ziņā kontrastējošas šuvuma vīles. • Braukšanas baudījumu pastiprina pielāgojams LED salona apgaismojums ar dažādu nokrāsu paleti no zila un zaļa līdz dzeltenai, sarkanai vai violetai, atkarībā no vadītāja vai pasažieru garastāvokļa. • Jaunā Koleos salons ir īpaši gaišs, pateicoties lielajai atveramajai jumta lūkai (0.80 m2), kas sniedzas pār aizmugurējām sēdvietām. • Vēl smalka premium modeļu iezīme ir priekšējais krūzīšu turētājs, kurā var gan sildīt, gan atdzesēt.

SUV IESPĒJAS

Spēcīgas, atlētiskas ārējās formas Jaunais Koleos ir SUV, kas ietver visas savam segmentam raksturīgās stila nianses, tajā skaitā spriegas līnijas, kas apvieno izturīgu stāju ar satriecošu vizuālo izskatu, kā arī: • Sānus sargājošiem moldingiem, • Liela diametra riteņiem (diski līdz 19 collām). Vienlīdz piemērots kā bezceļiem, tā ikdienas lietošanai Jaunais Koleos ir “EXPLORE” pamatvirziena pārstāvis, ko raksturo robustums un piedzīvojumu meklētāja gars. • Tas ir uzreiz pamanāms, pateicoties modeļa klīrensam (līdz 210 mm), kurš tirgū ir viens no augstākajiem. • Iespēja ar Koleos doties jebkur novērtējama arī pārkaru - priekšā un aizmugurē (attiecīgi 19 un 26 grādu leņķos) - dēļ. Nepārspējama, lietotājam draudzīga 4x4 tehnoloģija Jaunā Koleos ALL MODE 4×4-i tehnoloģija ir pierādījusi savu efektivitāti vairāk nekā miljons alianses automobiļos visā pasaulē. Šī visu riteņu piedziņas sistēma pastāvīgi uzrauga saķeres līmeni, lai nodrošinātu optimālu vilci jebkādos apstākļos. Atšķirībā no konkurentu modeļiem, jaunais Koleos joprojām saglabājis kontroles slēdzi, kas ļauj vadītājam izvēlēties transmisijas režīmu. Viegli lietojams, tas ir novietots pa kreisi no stūres un ļauj vadītājam izvēlēties vienu no trim režīmiem - 2WD, 4WD Auto un ekskluzīvo 4WD LOCK • 2WD režīmā New Koleos darbojas ar priekšpiedziņu neatkarīgi no apstākļiem, tādējādi uzlabojot degvielas ekonomiju. • 4WD AUTO režīmā ALL MODE 4x4-I sistēma konstanti analizē apstākļus un saķeres līmeni, un izmanto sensoru piegādāto informāciju lai izvēlētos ideālo griezes sadalījumu starp abām riteņu asīm. Uz pakaļējo asi iespējams nepieciešamības gadījumā novadīt līdz 50 procentiem griezes. • Īpaši grūtos braukšanas apstākļos, kur saķere ir noteicoša, piemēram, sniegā, dubļos vai smiltīs, 4WD LOCK režīms ļauj vadītājam uzsākt pastāvīgu četru riteņu piedziņu ar ātrumu, kas mazāks par 40 km/h, lai vienmērīgi sadalītu griezes momentu starp priekšējiem un aizmugurējiem riteņiem (50/50). Šis režīms tiek automātiski izbeigts, ko līdz ātrums pārsniedz 40km/h vai tad, kad dzinējs tiek atkārtoti iedarbināts.

DZINĒJI

Divu dīzeļdzinēju izvēle (130 ZS un 175 ZS) Abi divi dīzeļdzinēji, kas pieejami New Koleos, atbilst Euro 6b izmešu standartam un ir aprīkoti ar Stop&Start, NOx savācēju un filtru. Pirmais no diviem dzinējiem ir 1.6 dCi, kas atzīts, pateicoties efektivitātei un patīkamas braukšanas nodrošināšanai un tā raksturojums: • Šī četrcilindru, 16-vārstu dzinēja maksimālā jauda ir 130 ZS (96 kW) pie 4000 apgriezieniem minūtē, bet maksimālais griezes moments ir 320 Nm, kas ir sasniedzams no 1750 līdz 2250 apgriezieniem minūtē; • Šis dzinējs var būt tikai ar divu riteņu piedziņu, bet, atkarībā no tirgus, tas var būt apvienojumā ar vai nu X-Tronic automātisko pārnesumkārbu, vai sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu. 2.0 dCi dzinējs ir visspēcīgākais, kāds pieejams jaunajam Koleos: • Dzinējs ir aprīkots ar mainīgās ģeometrijas turbokompresoru 1600 bāru spiediena degvielas iesmidzināšanas ierīci un piezo-elektriskajiem inžektoriem. • Maksimālā jauda sasniedz 175 ZS (127 kW) pie 3750 apgriezieniem minūtē ar maksimālo griezes momentu 380 Nm, iespējamu no 2000 līdz 3000 apgriezieniem minūtē; • To var savienot vai nu ar X-Tronic automātisko pārnesumkārbu (divu vai četru riteņu piedziņai) vai manuālo sešu pakāpju pārnesumkārbu (tikai četru riteņu piedziņas versijā), atkarībā no tirgus. X-Tronic automātiskā transmisija X-Tronic automātiskā transmisija tika izstrādāta, lai sniegtu lielāku braukšanas baudu un samazinātu degvielas patēriņu, salīdzinājumā ar parastajām automātiskajām transmisijām. • Tās priekšrocības ievērojamas pie tūlītējas reakcijas paātrinājuma momentā, tāpat pie vienmērīgākas, klusākas braukšanas un optimizēta degvielas patēriņa pie nemainīgiem ātrumiem. • Atšķirībā no iepriekšējām CVT transmisijām, jaunā Koleos X-Tronic transmisija reaģē drīzāk automātiski, kad vien vadītājam nepieciešams tūlītējs paātrinājums. • Tajā pašā laikā, pie maiga paātrinājuma, šī pastāvīgi mainīgā transmisija nodrošina nevainojamu ātrumu pārslēgšanu, piemēram, dzīvā satiksmē. • Vadītājam ir iespēja atlasīt secīgu septiņu pakāpju režīmu.

MODERNS UN SAVIENOJAMS EKIPĒJUMS

Komunikatīva R-LINK 2 sistēma Pamatlīmenī aprīkots ar Bluetooth audio sistēmu, kurā ietverts horizontāla formāta 4.2 collu ekrāns (11cm), New Koleos ir aprīkots ar Renault R-LINK 2 multimediju sistēmu - sākot ar otro aprīkojuma līmeni un tālāk. R-LINK 2 ir vadības centrs, kas pārvalda transportlīdzekļa dažādās funkcijas, piemēram, informācijas un izklaides pārraidi, navigāciju, tālruni un vadītāja palīgrīkus. Tā galvenās iezīmes: • Darbojas kā personīgais planšetdators jau ar lietotājiem ierastajām taustes funkcijām (palielināšana ar diviem pirkstiem, lapu pāršķiršana, objektu pārvietošana u.c.); • Pieejami divi ekrāna formāti (atkarībā no versijas): 7 collu horizontāls vai 8.7 collu vertikāls displejs, abi neuzkrītoši integrēti paneļa dizainā; • Navigācijas displejs ar reālistisku ēku attēlojumu 3D režīmā; • Četri pielāgojami sākumekrāni ar piktogrammām, caur kurām ātri piekļūt vispopulārākajām funkcijām; • Balss atpazīšanas funkcija navigācijas un telefona lietošanai, radio un citām aplikācijām, kā arī e-pastu skaļas nolasīšanas funkcija - tas viss ar drošu un vienkāršu piekļuvi visām šīm funkcijām; • R-LINK Store katalogs ar lietojumprogrammām, kas specifiski radītas lietošanai pie stūres; • Dažādu savienojumu un lādēšanas iespēju klāsts: Bluetooth® audio straumēšanai un telefona bezroku režīmam, USB ports, 3.5mm vada ligzda, 12V kontaktligzda un dažās versijās ar SD kartes ligzdu. Darbojoties tandēmā ar R-LINK 2 multimediju sistēmu, galvenos braukšanas datus, piemēram, ātrumu, motora ātrumu, degvielas patēriņu un navigācijas instrukcijas (soli-pa-solim navigācijas režīmā) var redzēt uz personalizēta 7 collu krāsaina ekrāna, kas atrodas aiz stūres rata, vadītāja redzeslokā. Apple CarPlay un Android Auto Lai turētu līdzi pārējiem Renault klāsta modeļiem, aprīkotiem ar R-LINK 2 displeju, Jaunais Koleos piedāvā jaunu viedtālruņa replikas ierīci. • Tā ir savienojama gan ar Apple CarPlay tiem, kas lieto iPhone, kā arī ar Android Auto- Android viedtālruņu lietotājiem. • Šī funkcija ir iekļauta transportlīdzekļa kapacitīvajā skārienjutīgajā displejā un ļauj informāciju viegli pārnest no viena ekrāna uz otru. • Braukšanas laikā attiecīgajā aplikācijā var lietot visu: telefonu, ziņas, navigāciju (Google Maps / Apple Plan) un mūziku. • Vadītājs droši un balsī var paziņot norādījumus caur stūres ratā aktivizēto kontroli.

BOSE© SKAŅU SISTĒMA

Premium audio kvalitāte, pateicoties individuāli pielāgotai Bose© skaņu sistēmai Kopš 2008. gada Bose© un Renault ir sadarbojušies, lai radītu lieliskas audiosistēmas zīmola augstākās klases modeļiem. Lai piedāvātu šo izcilo skaņas kvalitāti jaunajā Koleos, Bose© ir izstrādājusi pielāgotu iebūvētu sistēmu, kas ņem vērā akustiskās īpašības salonā. Tā sastāv no 13 augstas veiktspējas skaļruņiem: • Viena 8 cm vidēji augsta diapazona skaļruņa panelī, • Diviem 2.5 cm neodīma frekvenču skaļruņiem abās paneļa malās, • Diviem 16.5 cm plaša diapazona skaļruņiem priekšējās durvīs, • Diviem 2.5cm neodīma frekvenču skaļruņiem aizmugurējās durvīs, • Diviem 16.5 cm plaša diapazona skaļruņiem aizmugurējās durvīs, • Diviem 7 cm vidēji augsta diapazona skaļruņiem aizmugurējos virsbūves balstos, • Diviem 11.5 cm zemo frekvenču skaļruņiem pielāgotā konstrukcijā korpusā zem bagāžas nodalījuma grīdas. Pielāgoti konstruēta Bose® tehnoloģija jaunajā Koleos apvieno kristāldzidru skaņas kvalitāti ar realitātes imitāciju, kas ir tuva dzīvai performancei. Pateicoties Bose Centerpoint® 2 tehnoloģijai, pasažierus ieskauj bagāta, sabalansēta skaņa neatkarīgi no atrašanās vietas automašīnā.



AKCIJAS

PIETEIKTIES TESTAM

PIETEIKTIES SERVISAM

UZDOT JAUTĀJUMU

°